اس ام اس زیبا 1
 
بانک اس ام اس
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش امدید
آرشيو وبلاگ
نويسندگان

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 52
بازدید دیروز : 15
بازدید هفته : 67
بازدید ماه : 52
بازدید کل : 8570
تعداد مطالب : 48
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1



بازی آنلاین تک تیرانداز 2
کد بازی آنلاین

كد موسيقي براي وبلاگ

شنبه 21 مرداد 1391برچسب:, :: 12:2 ::  نويسنده : Admin

اس ام اس زیبا

 

فکر می کردم تو همدردی
ولی نه . . .
تو هم دردی

 

.
.

 

امروز يه فال حافظ خريدم وقتي بازش كردم خالي بود.. اين بهترين فال زندگيم بود

 

.

.

بنويسيد به ديوار سكوت:
عشق سرمايه هرانسان است،
بنشانيد به لب حرف قشنگ ، حرف بد
وسوسه شيطان است ،
و بدانيد كه فردا ديراست،و اگر غصه بيايد امروز،تا هميشه دلتان درگير است، 
پس بسازيد رهي راكه كنون،
 تاابدسوي صداقت برود ، وبكاريد به هرخانه گلي، كه فقط بوي محبت بدهد!

آه می بینم؛ می بینم
تو به اندازه تنهایی من خوشبختی
من به اندازه زیبایی تو غمگینم

 

.
.
 

 

هی ( ر ا ه ) امدم با تو.....
هی ( ه ا ر ) شدی با من.....

 

.
.

 

زمانی که جلوی تلفن های عمومی صف می کشیدند
عشق ها با ارزشتر بود
از این روز ها که
پشت خطی ها صف می کشند.

 

.
.

 

دوباره سیب بچین حوا....
من خسته ام....
بگذار از اینجاهم بیرونمان کنند....

 

.
.

 

بعضی از آدما با محبت درس نمیشن باید مثل خودشون باهاشون رفتار کنی :|

 

.
.

 

مثل آسمــــان می مانی
دوستتـــ دارم اما نمیتـــوانم داشـــته باشمتــــ

 

.
.

 

حتی لوک خوش شانس هم
همیشه آخرش تنهایی سمت غروب میرفت
بـا ایـنـکـه لـــوک بـــود
بــا ایـنـکـه خـوش شـانــس بــود !!!

 


.

.

 

دخترا عاشق حرف میشن و پسرا عاشق زیبایی! دلیل اینکه دخترا ارایش میکنن و پسرل دروغ میگن همینه

 

.
.

 

غمگینم همانندِ
مرد هزار چهره که میگفت:
" نمی دونم چرا تو زندگیم هِـی نمیشه

 

.
.

 

ﺯﺧــــــﻢ ﻫــﺎیت را ﭘﻨﻬــــان ﮐــﻦ ....
ﺍﯾﻨﺠــﺎ ﻣـــﺮﺩﻡ !
ﺯﯾــﺎﺩﯼ ﺑـﺎ ﻧـﻤـــﮏ ﺷـــﺪﻥ ... !!

 

.
.

 

من فراموش نکردم . . .من از نهایت درد؛ به بی حسی رسیدم . . .!!!

 

.
.

 

بسلامتی همه مادرا...
صحبت‌های مادر عبدولی با نریموسای گزارشگر ورزشی شبکه خوزستان :
من گریه ام واسه این نیست که بچم باخته گریه ام واسه اینه که بچم داره گریه می‌کنه من نیستم اشکا بچمو پاک کنم ما از مسئولین هیچی‌ نمی‌خوایم فقط نزارن بچم گریه کنه مادر داغدار می‌شه اشک بچشو ببینه
خاک پاتو میبوسم مادر که در حالی که هیچی‌ نداری هیچی‌ جز اشک نریختن بچت نمی‌خوای

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: